Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Ιστορίες ενός ναυαγού στην πόλη:μέρος πρώτο......

Αύγουστο στην Αθήνα κ ξεκινάς να πας για μπάνιο,πριν πας όμως μπαίνεις στην ωραία σου μπανιέρα κ παίρνεις τα ξυράφια σου(ευτυχώς είμαι ξανθιά-μη κοιτάς που τα βάφω- κ έτσι δε χρειάζομαι κανένα silk & pill,χαλάουα κ όλα τα συναφή) κ αρχίζεις..πόδι,μασχάλη,μπικίνι κ όλα με ευλάβεια,για σκέψου να εμφανιστείς στην παραλία γεμάτη τσιρότα σαν ένα άλλου είδους βιτρό!!!!
Βάσανο πρώτο έλαβε τέλος....
Βάζεις αντηλιακά σου(οι ειδικοί το λένε:μισή ώρα πριν την έκθεση στον ήλιο.ο καρκίνος καραδοκεί...κ δεν είμαστε για τέτοια )...Άντε τώρα καθάρισμα μπανιέρας,μπάνιου κτλ....
Βάσανο δεύτερο έλαβε τέλος....
Ξεκινάς να  φύγεις κ ξαναγυρίζεις...μήπως να φτιάξω κανένα σαντουϊτσάκι;Σιγά μην πληρώσω 7ευρώ τη μπαγκέτα...μαλάκας είμαι σκέφτομαι;;;;Έλα όμως που είμαι ,κ αυτό θα το καταλάβω στη συνέχεια.
Έτοιμα λοιπόν κ τα σαντουιτσάκια,φρούτα,καφέδες...
Κ ξεκινάς για το ταξίδι...για το ωραίο σου μπανάκι ή τουλάχιστον έτσι νομίζεις!!!!
"Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη να εύχεσαι να 'ναι μακρύς ο δρόμος"....σαν βγεις στον πηγαιμό για την παραλιακή όμως....ΖΟΥΓΚΛΑ(όχι αυτή του Τριανταφυλλόπουλου...)
Μα καλά,όλοι οι άσχετοι οδηγοί στην Αθήνα μείναν ή μήπως εγώ υπερεκτιμώ τον καλό μου;;;
Τελος πάντων το προσπερνώ!!!
Κ επιτέλους φτάνεις....Φτου,κ ο θεός τα έβαλε μαζί μου;Μα τώρα που είπα να πάρω λίγο χρώμα μου έκρυψε τον ήλιο;Τσάμπα κ η ομπρέλα που κουβάλησα....
Ταιριάζω τις ξαπλώστρες μας ωραία-ωραία κ λέω να χαλαρώσω .Κ ξαφνικά το μυαλό μου,μου παίζει παιχνίδια(μα καλά κ αυτές οι άτιμες δε λένε να πάνε διακοπές να ηρεμήσω κ γω λιγάκι;)....
Κ εκεί που σκέφτομαι τα οικονομικά του μήνα,ξάφνου πετιέται η "μπεμπέκα" των δευτέρων .....-άντα;;;;;;Κουβάλησε πάνω της όλον το Φουστάνο...έκανε επένδυση!
Κ αφού αποφάσισε επιτέλους σε ποια ξαπλώστρα θα καθίσει,πήρε το ύφος του "κάνε μου λιγάκι μμμμμμ".......!!!!!Δε φταίει αυτή σκέφτομαι,μα το ύφος του ροφού είναι τα κατάλοιπα της πλαστικής επένδυσης.....
"Instant tan" την ακούω να λέει."ότι δεν έκανα σε ένα μήνα θα το κάνω σε μία μόνο μέρα".Πάει τα έπαιξε ο κόσμος.
Ωπα...Ώπα...ο "μίστερ κορμάρας" κάθεται παραδίπλα..."Μίστερ κορμάρας" είπα;Με συγχωρείτε...ΤΡΟΜΑΡΑΣ ήθελα να πω...χάθηκαν οι καθρέφτες αδερφάκι μου;;;
Κ η κάπως έτσι η μέρα περνά....κόσμος πάει κ έρχεται...τελικά κανείς δεν έφυγε από την Αθήνα..Μείναμε όλοι να την απολαύσουμε έρημη τον Αύγουστο...οι έρμοι!!
Μια τσιρίδα χαλά την ηρεμία μου...Γιατί δεν πάς κυρά μου να βγάλεις τα κρεατάκια σου;;;;;εεεεεεε;πλησιάζει κ μαζί καταφτάνει κ το εγκεφαλικό...Τί το θες το χαμιλοκάβαλο brazil ρε Οδυσσέα Ανδρούτσο αφού το ξυρίζεις μια φορά το μήνα....εγώ μαλάκας είμαι;;Βλέπω το μπικίνι της που κοντεύει να γίνει σαν τσιγκελωτό μουστάκι!!
Όχι δεν είμαι κακιά,στριμένη,αγάμητη γεροντοκόρη,αυτή κινείται σαν σβούρα στο χώρο,κ να μη θέλω να τη δω,τη βλέπω...κ τότε μου έρχεται στο μυαλό το κύκνειο εκείνο άσμα...
"Στην Αφρική θα πάω με τους μασάι που ελληνικά κανείς τους δε μιλάει....."

Δεν υπάρχουν σχόλια: